O mně…

Už jako kluka mě zajímalo vše, co se pohybuje po silnici i mimo ni a alespoň trochu voní benzínem. Proto opustit osmileté gymnázium a vydat se (navzdory rodičům a kantorům) cestou studia na Středním odborném učilišti, oboru automechanik, byla jasná volba. Po prvním nudném roce u svěráku, jak už to tak bývá, to ale nabralo vcelku rychlý spád. Dosud jsem se zdokonaloval hlavně na svých strojích Jawa 23 a Jawa350 (typ360)  a vozech Škoda 1000MB a Ford Cortina (oba tč bez dokladů).  Na střední škole pak i autech svých přátel, známých a rodiny. Po střední škole jsem docházel ještě dva roky na Střední průmyslovou školu dopravní v Plzni, na denní nástavbové studium, obor Podnikání. V té době jsem si také pořídil své vůbec první auto….tedy torzo auta, a to ošklivou, hnědou Škodu 120L za 9tis. kč. Psal se rok 1996. Neměla sice prahy a blatníky, ale to vůbec nevadilo. Navíc přímo v budově školy se nacházela prodejna náhradních dílů…super!!! Technologie jako je MIG-MAG jsme neměli, ale i pomocí autogenu už jsme dokázali ledacos. Došlo i na první pokusy o lakování. Po dokončení studií jsme se vrhli do stavby hobby rally závodního speciálu VW Polo, se kterým jsme se úspěšně zúčastnili několika závodů. Podobnou reinkarnací jako moje Škoda prošla řada dalších vozidel jako Austin Metro, nebo můj první diesel Ford Sierra 1.8TD. O něm zlí jazykové tvrdili, že v žimě nechytá ani nový….. a měli pravdu. Od roku 2004 jsem se v Kralovicích servisu začal věnovat profesionálně a to jak běžné údržbě, opravám motorů, autoelektriky, tak i karosářským pracem a rovnáním karoserií. V roce 2008 jsem se rozhodl pro založení vlasní firmy PepeCar a začal podnikat v oboru. Během dalších pár let došlo k rozšířění služeb o pneuservis a servis klimatizací.

Our Team